Skip to main content

follow us

(pesananakhirini)







........aku terima kebencian mu........aku mengerti kau membenci diri ini  ,  namun.........usah-lah kau robek hati dia yang kau kasihi........selayak-nya kau mengasihi , menyintai dan menyayangi sesiapa sahaja  ,  tapi........jangan-lah kau sakiti jiwa dia yang telah lama bersama........


........yang aku ada hanya kalungan doa buat mengiringi kebahagiaan mu........dan  ,  dalam waktu-waktu yang sama  ,  aku berharap aku juga bisa berbahagia seperti diri mu.........




........pinta-an harapan ku tidak banyak  ,  tidak pernah aku berharap yang terlalu.......bagi ku  ,  memadai jika tasik kasih hati ini di-hiasi warna-warna kiambang malam  ,  yang tidak sewangi mawar pujaan semua.........tapi sudah cukup harum untuk memenuhi ruang-ruang sukma yang men dambakan ikhlas sejujur hati dan jiwa.......







........pesanan akhir dari ku  ,  jangan kau sakiti hati dia seperti - mana hati ku kau lukai.......





........mentari kian lena  ,  senja telah mula menyapa.......dan  ,  diri ku telah lama kelam di-telan malam yang kejam.......mata cinta kian terpejam.......






You Might Also Like:

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar